در یک اقدام قابل تقدیر ارشاد طبس در کمتر از 24 ساعت از تصویب :کانون مسجد  وتنها كتابخانه روستای دهنو را  راه اندازی و تجهیز کرد

طبس- سيدابوالفضل حقاني- سرپرستي يزدفردا: درسفر مسئولان طبس جهت برگزاري جلسه شوراي اداري شهرستان به دهستان كوير از توابع بخش ديهوك در 130 كيلومتري شهرستان طبس ، كمبود هاي اين دهستان مورد رسيدگي قرار گرفت.

سيدعبدالرحيم رحيمي رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي طبس،با حضور در اين سفرو بازديد از مساجد و امكانات فرهنگي دهستان كوير در معيت امام جمعه و فرماندار طبس،تسهيلات واقلام فرهنگي مورد نياز روستاي دهنو در مركزيت اين دهستان را تأمين نمود.

به گزارش خبر نگاریزدفردا :در این بازدید  با توجه به محروميت منطقه مذكور و دور بودن از مراكز فرهنگي- هنري،مقرر شد تا نسبت به تجهيز تنها كتابخانه اين دهستان و نيز راه اندازي كانون فرهنگي هنري مسجد روستاي ياد شده اقدام عاجل صورت گيرد.

بر اساس همین گزارش :ارشاد طبس در یک اقدام قابل تقدیر بلافاصله صبح روز بعد از جلسه شواراي اداري در روستاي دهنو نسبت به تشكيل كانون فرهنگي- هنري و تجهيز كتابخاته مسجد اين روستا اقدام کرد و اين حركت سريع و به موقع رضايت خاطر و شادي مضاعف مردم،جوانان را در پی داشت .

 حجت الاسلام زنگويي روحاني مستقر روستاي دهنو نیز در اظهار نظری در این رابطه اقدام سریع ارشاد طبس را ستود.

در همین رابطه رحيمي رییس ارشاد طبس در گفتگو با خبرنگار يزد فردا اظهار داشت : با توجه به محروميت منطقه مذكور و دور بودن از مراكز فرهنگي- هنري،ايجاب كرد تا نسبت به تجهيز تنها كتابخانه اين دهستان و نيز راه اندازي كانون فرهنگي هنري مسجد روستاي ياد شده اقدام عاجل صورت گيرد.

وی افزود: در همين راستا، بلافاصله صبح روز بعد از جلسه شواراي اداري در روستاي دهنو نسبت به تشكيل كانون فرهنگي- هنري و تجهيز كتابخاته مسجد اين روستا اقدام گرديد و انشالله بزودي شاهد استقرار موسسه قرآني در دهستان كوير خواهيم بود.
رحیمی در ادامه با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بنا بر مشي تعيين شده اين وزارتخانه بايد پيشگام حركت قوي و مصمم در مبارزه با جنگ نرم باشد،كه ما نيز با تمام توان در شهرستان طبس حافظ ارزشهاي والاي اسلامي هستيم.

سيدعبدالرحيم رحيمي، ضمن تقدير از عاليشوندي مديركل فرهنگ وارشاد اسلامي استان يزد به جهت حمايت مالي  اداره كل، خواهان توجه بيشتر به شهرستان طبس شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا